FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artykuły Okeana.
Vilgax to główny antagonista opwiadania New Life. Zlecił wytworzenie urządzenia, które pomoże mu przejąć władzę nad wszechświatem. Jednak na wieść o zaginięciu postanawia zaatakować.

Wygląd

Vilgax jest potężnie zbudowanym obcym o niebieskozielonej skórze. Jego prawą rękę pokrywa rękaw tatuaży. Jego ciało pokryte jest zbroją, wrośniętą w jego ciało. Fragmenty są od siebie oddzielone, a całokształt, jaki tworzą przypomina układ mięśniowy. W dodatku powstały z materiału przypominającego żelazo. Nie wiadomo jednak co to jest, gdyż pochodzi spoza Ziemi. Jego naramienniki już nie należą do zbrojnej części. Bowiem są to urządzenia produkujące jego atmosferę, dzięki której może oddychać. Dostarczane są do bocznych skroni dzięki rurom biegnącym wzdłuż szyi. Vilgax ma wbite ostrze w głowę. Zostawił je zamiast usunąć. Od pory wbicia służy mu za broń. Dzięki przytwierdzeniu do głowy nikt nie jest w stanie tego wyciągnąć. Pod jego czerwonymi ślepiami można zauważyć tylko dolną wargę. Górnej nie posiada. Macki wyrastające z brody swobodnie opadają na jego klatkę piersiową.

Osobowość

Vilgax na pierwszy rzut oka to seryjny i bezlitosny zabójca. Nikt jednak nie wie, co chce osiągnąć. Ukrywa swoje cele i jest znany z swej mrocznej strony. Co po części jest prawdą. Nie rezygnuje z zaciętej walki czy też mordowania, żeby dopiąć swego. Sądzi, że tak kara za wyrządzone szkody. Tylko nielicznym potrafi okazać dobro, a jak już to robi to za sprawą dostrzeżonego potencjału. Jak na ironię pragnie władzy, żeby zwalczyć zło z wszechświata. Łatwo go rozzłościć nie dotrzymując umowy lub przeszkadzając w planach.

Umiejętności

W czasie dojrzewania nauczył się walki, którą udoskonalał przy każdej możliwej okazji. Z czasem zaczął dołączać do tego różnego rodzaju broni. Posługiwał się nią zabójczo łatwo. Próbując coraz to najróżniejszych połączeń stał się nie do pokonania. Początkowo oszczędzał swoich rywali, jednak później zaprzestał na tym. Toczył pojedynki aż do śmierci przeciwników z wyczerpania bądź ich błędów przez które przypłacili śmiertelnym ciosem. Vilgax w obliczu furii bezproblemowo używa lasera w oczach.

Historia

New Life

Vilgax postanowił przejąć władzę nad wszechświatem w celu wyzbycia się wszelkiego zła. W związku z tym zlecił budowę urządzenia, które by mu w tym pomogło. Osobiście zajął się zdobywaniem próbek DNA innych obcych zamieszkujących kosmos. Niszczył przy tym ich cywilizację, a z niektórych robił sobie nawet trofea. W ten sposób pokazywał potęgę oraz grozę.

Występy

New Life

Zobacz też