FANDOM

Gorący problem” – trzeci odcinek pierwszego sezonu serii „Ben 10: Nowa Generacja”. Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

W Undertown pojawia się nowy, „gorący” złoczyńca.

Fabuła

Odcinek rozpoczyna się w Undertown gdzie Ben wychodzi z restauracji. Nagle słyszy huk. Parę kroków od restauracji obrabowano sklep. Z kłębów dymu wychodzi płonący obcy i biegnie w stronę Bena. Chłopak krzyczy żeby się zatrzymał. Kosmita ignoruje go i wskakuje na dach restauracji. Ben zmienia się w Szlamfajera i rusza w pościg. Obcy atakuje go ale Ben unika. Blaze strzela płomieniem pod siebie przez co wskakuje na wyższy poziom. W pewnym momencie zatrzymuje się, zgasza się i symuluję poddanie się. Gdy Ben odmienia się by go aresztować ten popycha go. Chłopak łapie się rękawa kosmity i odrywa kawałek. Ben spada a Blaze ucieka ze swoim łupem. W powietrzu łapie go kuzynka i odstawia na ziemię. Później w siedzibie Hydraulików, Ben przeszukuje bazę danych przestępców. Znajduje obcego którego spotkał w Undertown. Okazuje się być drobnym przestępcą. Ben jednak chce go złapać za wszelka cenę. Dołączają do niego Gwen i Kevin. Ben daje Gwen kawałek bluzy Blaze'a by go namierzyła.

Blaze wchodzi do baru „Czarna Dziura”. Siada na stołku, kładzie torbę z łupem n ziemi i zamawia drinka. Nagle do baru wchodzi Ben, Gwen i Kevin. Blaze szybko przygasa i zakłada kaptur tak by go nie rozpoznali. Usiedli obok niego i zamówili napoje. Po wypiciu napoju kosmita wstaje i odchodzi od lady. Nagle drzwi przed nim zatrzasnęła maną Gwen. Kevin pokazał barmanowi odznakę Hydraulików. Wszyscy zamarli w bezruchu. Blaze zaśmiał się szyderczo i puścił buziaka w stronę Gwen. Kevin absorbuje metal z lady i szarżuje na kosmitę. Ten unika ciosu przez co Kevin ląduje za drzwiami karczmy. Blaze próbuje uciec lecz Gwen oplata jego nogę maną. W obronie wypuszcza w jej stronę kulę ognia. Gwałtownym ruchem tworzy tarczę, ale uwalnia obcego. Blaze wybiega z baru. Ben rusza za nim. Wbiegają do ogromnej rury kanalizacyjnej. Ben zamienia się w Gigantozaura i rozpoczyna poszukiwania. Wchodzi do pomieszczenia z trzema tunelami. Idzie do środkowego. Za nim pojawia się Blaze i wprowadza cios. Jednak Gigantozaur jest szybszy i odpycha go ogonem. Obcy wstaje i wbiega do kolejnego tunelu a za nim Ben. Tymczasem Kevin i Gwen przeszukują torbę Blaze'a. Znajdują w niej kilka kawałków tajdenitu, trzy Fuzyjne granaty nuklearne, Dźwiękowe granaty i blaster kinetyczny. Pomyśleli, że szykuje jakąś większą akcję.

Ben ściga Blaze aż do wyjścia ze ścieków. Pościg przenosi się ponownie do Undertown. Biegnąc po dachach Blaze wypuszcza kule ognia w stronę Bena zamienionego w NRG. Ben strzela energią w przeciwnika. Trafia go. Blaze pada na ziemię. Ale jednak szybko podnosi się i ucieka. Tymczasem Gwen i Kevin szukają Bena. Gwen ma jego odznakę Hydraulika, przez co namierza go i razem z Kevinem biegną po niego. Ben nadal ściga Blaze. Obok jeziora obcy zostaje zmuszony do zatrzymania się, ponieważ trafił w ślepy zaułek. Po krótkiej wymianie zdań rozpoczyna się walka. Ben jako Inferno strzela w niego kulą ognia. Blaze wchłania płomienie które tylko go wzmocniły i zieje ogniem w Bena. Płomienie trafiają Bena który wpada do jeziora. Nagle pojawiają się Gwen i Kevin i doradzają Benowi zmianę w Ziąba. Wtem Blaze strzela w strop nad przyjaciółmi Bena. Sklepienie przygniata ich. Ben jako Ziąb wprowadza cios ale Blaze znika w kłębach dymu. Ziąb rozgląda się. Już miał podejść do przygniecionych przyjaciół, gdy nagle przeciwnik dotyka go gorącą dłonią, od tyłu przez co Ziąb mdleje i odmienia się w Bena. Blaze szykował się do ucieczki gdy przypomniał sobie o przygniecionych Gwen i Kevinie. Podniósł głazy leżące na Hydraulikach, torbę którą trzymała Gwen i uciekł z miejsca.

Chwilę później Kevin budzi Gwen. Ben jest zły, że nie powstrzymał kosmity. Gwen pociesza go przypominając mu, że uratował cały wszechświat kilka razy.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Kosmici

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Zobacz też

ODCINKI PIERWSZEGO SEZONU SERII „BEN 10: NOWA GENERACJA”

1. „Kamień: część 1
2. „Kamień: część 2
3. „Gorący problem
4. „Mapa
5. „Obcy są wśród nas
6. „Chłopiec-gad
7. „Nad powierzchnią...
8. „Pod powierzchnią...
9. „Kryształowa zmora
10. „Undertown pod ostrzałem

11. „Sojusz
12. „Kolekcjoner światów
13. „Rozwiąż mi to
14. „Wielki powrót
15. „Między wymiarami
16. „Test
17. „Szpila
18. „Ostatni kawałek
19. „Zagłada: część 1
20. „Zagłada: część 2

Ben 10 NG LOGO1