FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artykuły Okeana.
Billy to student, pojawiający się w opowiadaniu New Life. Pierwszy widział Tennysona po przemianie w obcego. Niedługo po tym przekazuje to wrogowi.

Wygląd

Billy jest przeciętnego wzrostu, a przy tym jest bardzo szczupły. Ma czarne włosy i niewielki zarost na twarzy. Zwykle nosi czapkę z daszkiem i przypomina rapera, mimo że zainteresowany jest kulturą metalową. Nosi czarne dresy z zielonymi napisami oraz czarną bluzę z nadrukiem jakiegoś zespołu.

Osobowość

Billy to introwertyk, który woli unikać kontaktów towarzyskich. Trzyma się na odludzi i gada tylko z wybranymi. Jest egoistą, martwiącym się tylko o siebie. Często też nie słucha się innych i stawia na swoje wybory, nie licząc się z nikim więcej.

Historia

New Life

Billy jest pierwszą osobą, która widziała Bena po transformacji w Czterorękiego. Zdarzyło się to kiedy chciał skorzystać z toalety. Mężczyźnie w nieswojej skórze udało mu się wybronić, że jest tylko w przebraniu. Jednak Billy nadal był pełen podejrzeń i w pamięci został mu znaczek Omnitrixa, widoczny na lewej piersi Tennysona.

Czarnowłosy mężczyzna znika bohaterowi na jakiś czas z oczu. Jednak kiedy obcy atakuje na basenie nie ma zamiaru uciekać. Uparł się przy nagraniu nieznanej mu formy życia dla znajomych z internetu. Podczas ewakuacji grupy studentów oddziela się od reszty i gubi. Pomimo dobrych chęci kolegów nie zostaje uratowany. Zostaje porwany przez kreaturę.

Występy

New Life

Ciekawostki

  • Billy powtarzał pierwszy rok na studiach przez niezdaną sesję z matematyki.

Zobacz też