FANDOM

Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artykuły Okeana.

Ben Tennyson to główny bohater opowiadania New Life oraz narrator pierwszoosobowy, konkretny. Jest posiadaczem tajemniczego urządzania - Omnitrixa, w którego posiadanie wszedł nielegalnie.

Wygląd

Ben to przeciętnego wzrostu mężczyzna, wchodzący w dorosłe życie. Jego głowę przykrywa bujna brązowa czupryna, której grzywka lekko nachodzi na zielone oczy. Zwykle nosi dżinsy, ciemno-zieloną koszulkę i zieloną bądź szarą bluzę. Obie bluzy charakteryzują się tym, że są zakładane przez głowę. Nie posiadają suwaka, ale za to mają kaptur. Ben zdecydowanie faworyzuje swoją zieloną bluzę ze względy na bardziej unikalny wygląd. Kaptur oraz materiał jest w ciemnym odcieniu zieleni. Bluzę dzieli biały pas, wyrzeźbiający kształt litery "V" na środku klatki piersiowej. Bluza poniżej białego pasa jest jasno-zielonego koloru, wręcz ciepłego.

Osobowość

Ben kieruje się głównie przeczuciem i instynktem. Woli działać zamiast obmyślać strategię. To zdecydowana wada młodego mężczyzny o czym świadczą jego porażki w początkowych walkach. Wpakowuje się również przez to często w kłopoty. Potrafi przez długi czas przeżywać swoje błędy. Zwłaszcza wtedy jak wpakowuje przez nie swoich bliskich w tarapaty. Jest bardzo troskliwy i oddany zarówno przyjaciołom, jak i rodzinie. Z trudem przychodzi mu kłamanie, głównie przez późniejsze "kace" moralne. Jeśli coś zepsuje stara się to naprawić ze wszystkich sił. Z czasem jednak dorasta do bycia bohaterem, co nie przychodzi mu łatwo.

Umiejętności

Ben potrafi szybko składać fakty oraz szybko analizować daną sytuację. Potrafi również prowadzić długie dyskusje z których czerpie informacje, które okazują się później dość ważne i pomocne. Oprócz tego porusza się zwinnie.

Historia

New Life

Ben postanowił żyć na własne utrzymanie. W związku z tym podjął decyzję o przeprowadzeniu się do innego miasta, zapewniające mu szybszą drogę na uczelnię. Podczas urządzania się w nowym mieszkaniu spotkał obce urządzenie szpiegowskie. Przez które został później zaprowadzony do laboratorium, zajmującego się badaniem obcych form żyjących. Zainteresował się tajemniczym urządzeniem, które potem zakleszczyło się na jego nadgarstku. Podczas napadu paniki się zdemaskował. Chcąc się ratować rzucił słoik, zawierający żywy organizm, uwalniając w ten sposób Endurance. Był świadkiem śmierci naukowca przez co później miał wyrzuty sumienia.

Po powrocie do domu bohater usiłuje zdjąć urządzenie, co jednak mu się nie udaje. Boi się nawet iść pod prysznic z braku wiedzy o przedmiocie. Jednak jak się okazuje ma mieć zajęcia na basenie. Decyduje się więc zaryzykować. Jednak przed tym wysyła SMSa do swojej kuzynki, Gwen, w razie czego jakby miało się stać coś złego. Zmartwiona dziewczyna wydzwania do kuzyna, aż ten w końcu odbiera. Jednak rozmowa go tylko przytłacza, przez co wpada a melancholijny nastrój. Pomimo tego decyduje się iść do szkoły, by inni nie byli zbyt podejrzliwi w stosunku do niego. Zbliżając się do szkoły spotyka Emily z którą toczy dialog. Ben był pełen podejrzeń co do dziewczyny. Okazała się dla niego bardzo tajemnicza. Rozdzielają się w szatni. Podczas zmiany obuwia jedna z studentek zainteresowała się urządzeniem na ręku Bena i chce je pożyć. Zielonooki nie zgadza się na to w efekcie czego dziewczyna mu grozi pobiciem przez swojego chłopaka. Protagonista pod wpływem dużej ilości stresu i nerwów czuje się słabo. Upadając, aktywował Omnitrixa, co wystraszyło grupkę młodych kobiet. Ben korzystając z okazji ucieka do łazienki, gdzie testuje urządzenie. Pierwszy raz przemienił się w obcego jakim był Czteroręki. Swoim wyglądem wystraszył innego ucznia, który chciał skorzystać z toalety. Wytłumaczył mu, że to przebranie. Później Ben wraca do swojej ludzkiej formy. Nauczył się przy tym jak się odtransformować oraz odblokowywać nowych obcych w Omnitrixie. Chłopak udaje się na zajęcia, które odbywają się na basenie. Jedna z dziewczyn wpycha Bena do basenu. Tennyson chcąc wyjść z wody dostrzega wcześniej spotkanego funkcjonariusza policji, który wcześniej spotkał podczas spaceru po mieście. Jego postać przeraziła Bena, gdyż przez moment widział jego naturalny wygląd. Dodatkowego strachu dodał mu krzyk jednej z dziewczyn, która zobaczyła przerażające monstrum.

Ben obserwuje, jak kreatura zabiera Matthijsa. Postanawia porozmawiać z Emily o przemowie kolegi podobnego to niego wyglądem. Chłopak podczas rozmowy został uderzony leżakiem, przez co stracił przytomność. Po odzyskaniu przytomności wraz z dziewczyną pomagają koleżankom. Później Ben zajmuje się klasą, którą wyprowadza w bezpieczne miejsce. Nie zauważył jednak, że po drodze zgubił jednego ucznia - Billego. Chciał się jednak wrócić po Emily, która miała pomóc Duckowi. Idąc do nich spotyka rannego Matthijsa. Chłopak przed omdleniem informuje Bena odnośnie poszukiwania Omnitrixa przez organizację. Tennyson opatruje mu rany swoją szarą koszulką, a później oddaje go w ręce policji. Widząc Fericerrta ucieka. Mija się wtedy z Duckiem. Czerwono-włosy poinformował go o tym, że Emily pomaga Billemu. Ben kazał mu zeznać o zdarzeniach na policji. Zielono-oki kieruje się do Emily, ale gdy dociera na miejsca jest świadkiem jak obcy porywa dziewczynę. Decyduje się użyć Omnitrixa by jej pomóc i w tym celu wybiera Szybciora. Pomimo szybkiego pokonania długości basenu nie udało mu się odbić Emily. Przez chwilę starał się jeszcze odnaleźć chłopaka. Zakończyło się to tylko rozczarowaniem i przybiciem negatywnymi emocjami, które szybciej rozładowywały Omnitrixa. Ukrył się na przerwanej budowie, żeby być z dala od wszystkich.

Sieć Tęsknoty

Ben zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Często wspomina go Peter oraz rodzina.

Występy

New Life

  • Ben Tennyson występuje we wszystkich rozdziałach.

Ciekawostki

  • W pierwszym rozdziale Ben postanawia nakręcić film w którym szuka dziewczyny do głównej roli. Należy to rozumieć, że szuka kobiety swojego życie. Jest to nawiązanie do motywu theatrum mundi.
  • W budziku ma ustawiony utwór "Granite" stworzony przez Ethan'a Meixsell. Natomiast jego dzwonkiem "Dimension" od Wolfmother. Świadczy to o tym, że Ben lubi metal i rock.
  • Orzeł jest jego symbolem, znacząc odnowienie.

Zobacz też